Saturday, November 17, 2018

MEET YOUR PRACTITIONER


Nama saya Dr. Ahmad Ezanee Bin Mansor. Saya berkelayakan penuh dalam bidang Teraputik Refleksologi Kaki dan Tangan dan Terapi Body Meridian. Saya juga berpengalaman dalam bidang mengajar refleksologi selama 13 tahun.

Semenjak tahun 2005 saya telah bergiat aktif dalam memberi perkhidmatan terapi badan dan refleksologi kepada mereka yang memerlukannya di kawasan Lembah Kelang. Saya juga telah mengendalikan pelbagai ceramah,seminar dan kursus berkenaan Pemulihan Kesihatan melalui Refleksologi di Semenanjung Malaysia sehingga kini.



Pendidikan dan Persijilan:

  • Ph.D. (Social Anthropology), University of Toronto, Canada 1986
  • Panel NOSS Persijilan Kemahiran Malaysia (siri no: 490830035259) Jabatan Pembangunan Kemahiran, Kementerian Sumber Manusia
  • Diploma 'Foundation, Enhancement and Theraputic Thai Masssage & Foot Reflexology'. Thai Massage School of Chiang Mai, Thailand
  • Certificate: 'Theoretical and Practical Advance Course of Rwo Shur Foot Reflexology', Rwo Shur International, Kuala Lumpur
  • Founding member and President Persatuan Refleksologi Bersatu Malaysia.


Agensi dan Organisasi Kerajaan Yang Pernah Menggunakan 
Perkhidmatan Dr. Ezanee

  • Dewan Bandaraya Kuala Lumpur
  • Institut Sosial Negara
  • Jabatan Penjara Malaysia
  • Jabatan Kebajikan Masyarakat
  • Jabatan Tanah dan Galian
  • Jabatan Perkhidmatan Awam
  • MARDI
  • FELDA
  • Jabatan Perdana Menteri
  • PTPTN
  • Jabatan Alam Sekitar
  • Universiti Islam Antarabangsa
  • Universiti Sains Islam Malaysia
  • Majlis Pembandaran Nilai
  • Majlis Pembandaran Kajang
  • Majlis Pembadaran Kemaman.






No comments:

Post a Comment

MEET YOUR PRACTITIONER

Nama saya Dr. Ahmad Ezanee Bin Mansor. Saya berkelayakan penuh dalam bidang Teraputik Refleksologi Kaki dan Tangan dan Terapi Body Meridi...